יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מתריע: "הענף בקריסה"

שטח נדלני No Comments on יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מתריע: "הענף בקריסה"

ערן סיב יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים לעו"ד נתנאל לאופר ב"שטח נדלני": "המתווה של הממשלה לא מתאים לענף השיפוצים, וגם אם יכניסו פועלים פלסטיניים אף אחד לא יסכים להכניס אותם לביתו לביצוע שיפוצים. עד ה-7 באוקטובר המדינה עודדה אותנו להעסיק עובדים פלסטינאים. איך המדינה רוצה שנשרוד עכשיו? וביום שאחרי המלחמה – מי ישפץ את יישובי עוטף עזה והצפון?"

אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, התראיין בתוכנית 'שטח נדל"ני' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר והתייחס למצוקה בענף ברקע המלחמה: "המתווה של הממשלה לא מתאימה לענף השיפוצים, וגם אם יכניסו פועלים פלסטיניים אף אחד לא יסכים להכניס אותם לביתו לביצוע שיפוצים. אנשים תקועים באמצע שיפוצים ובוכים".

לדבריו: "עובדי שיפוצים לא יכולים לעבוד את הימים והשעות כמו פועלי בניין. ודרך תאגיד שלוקח אחוזים על כל עובד – גם מוציא את האפשרות מהרמה המעשית. ענף השיפוצים בקריסה. עד ה-7 באוקטובר המדינה עודדה אותנו להעסיק עובדים פלסטינאים. איך המדינה רוצה שנשרוד עכשיו? וביום שאחרי המלחמה – מי ישפץ את יישובי עוטף עזה והצפון?".

עוד אמר כי: "קבלני שיפוצים רבים עוזבים את הענף ומחפשים עבודה אחרת. המדינה פוגעת בנו פעמיים, גם במצוקה בענף וגם בהתעלמות מהזעקה שלנו".

האזינו



0 תגובות